Відділ освіти Гайворонської районної державної
адміністрації
Методичний кабінет
ПРОГРАМА
РАЙОННОЇ науково-практичної
інтернет-конференції
з проблеми
«Досвід Василя Сухомлинського -
в дії!»
Гайворон-2018
|
РОЗПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ
2 по 13 квітня 2018 року
|
НАПРЯМИ РОБОТИ
КОНФЕРЕНЦІЇ (СЕКЦІЇ)
1.
Використання
ідей Сухомлинського в роботі закладів освіти.
2.
Сухомлиністика в практиці роботи вчителів початкових
класів.
3.
Впровадження
в навчальний процес принципів педагогіки Сухомлинського
вчителями-словесниками.
4.
Творче
використання ідей Василя Сухомлинського на уроках природничо-математичного
циклу, освітніх галузей "Мистецтво", "Технології", "Суспільствознавство".
5.
Використання
педагогічних ідей В.О.Сухомлинського на заняттях в дошкільному закладі
освіти.
АДРЕСА ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ: методичний кабінет відділу освіти
районної державної адміністрації, вул. Гайворонська,
1, м. Гайворон, 26300.
МОВА
КОНФЕРЕНЦІЇ: українська.
|
СЕКЦІЯ 1.
ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ СУХОМЛИНСЬКОГО ВРОБОТІ
ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ.
1. 1. ІДЕЇ
В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У ЗАРУБІЖЖІ
Ольга Іванова, вчитель початкових
класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Хащувате Гайворонського району Кіровоградської області
2.
ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В ПАРКТИЦІ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ С. СОЛГУТОВЕ
Микола Захаренко, директор, Ольга Ліщук, заступник
директора з навчально-виховноїроботи, Зінаїда
Рябокоровка, вчитель зарубіжної літератури Солгутівської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів Гайворонського району Кіровоградської області
3. ПЕДАГОГІЧНІ
ІДЕЇ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО У РОБОТІ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО
ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
Лілія Замула, керівник методичного
об'єднання, вчитель української мови та літератури загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів с. Могильне Гайворонського району Кіровоградської області
4.
ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.СУХОМЛИНСЬКОГО В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ШКОЛЯРІВ, вчителі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Казавчин
Гайворонського району Кіровоградської області
5.
ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ПАРКТИЦІ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ
СМТ. САЛЬКОВЕ
Ольга Лазуркевич, заступник директора з
навчально-виховної роботи Сальківської філії Заваллівського навчально-виховного
об'єднання "Загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів" Гайворонського району Кіровоградської області
6.
ІДЕЇ В.СУХОМЛИНСЬКОГО, А.РЕЗНІКА ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Наталія Цвілюк, бібліотекар Гайворонського навчально-виховного об'єднання №2
"Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"
7.
ВИКОРИСТАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО
Світлана Мальована, заступник директора з навчальної роботи Заваллівської загальноосвітньої
школи-інтернату І-ІІІ ступенів
8.
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ
МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Вчителі початкових класів Гайворонської філії №2 Гайворонського навчально-виховного об'єднання
№2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"
9.
ДОЛЕНОСНІ РОКИ СПІЛКУВАННЯ З В.О.СУХОМЛИНСЬКИМ
Іван
Мудрий, методист з профорієнтації
міжшкільного навчально-виробничого комбінату
СЕКЦІЯ 2.
СУХОМЛИНІСТИКА В ПРАКТИЦІ РОБОТИ
ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
1. ВИКОРИСТАННЯ
СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ ЧИТАННЯ
Юлія Семенюк, вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад
І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" с. Берестяги Гайворонського
району Кіровоградської області
2.
НАВЧАННЯ БЕЗ ТВОРЧОСТІ – ЦЕ МУКА
Валентина Ковальчук, вчитель початкових
класів Соломіївської філії Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1
"Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гайворонського району Кіровоградської області
3.
У ВИХОВАННІ НЕМАЄ ГОЛОВНОГО І
ДРУГОРЯДНОГО
Галина Кондратюк, вчитель початкових
класів Соломіївської філії Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1
"Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гайворонського району Кіровоградської області
4.
ЧЕРЕЗ КРАСИВЕ – ДО ЛЮДЯНОГО
Оксана Бондар, вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад
І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" с. Мощене Гайворонського
району Кіровоградської області
5.
СИСТЕМА ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Тетяна Запорожець, вчитель початкових класів
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
смт. Завалля Гайворонського району Кіровоградської області
6.
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО У
НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Фросина Лехенко, вчитель початкових класів
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Могильне Гайворонського району Кіровоградської
області
7.
ОДНЕ ІЗ ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ ШКОЛИ –
ВИХОВАТИ ТВОРЧУ ОСОБИСТІСТЬ
Валентина
Маслій, вчитель початкових класів Заваллівського
навчально-виховного об'єднання
"Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
8.
РОЗВИТОК РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ – ОДНА З УСПІШНИХ ПЕРЕДУМОВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Тетяна
Гойда, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів с. Червоне
9.
УРОКИ МИСЛЕНЯ СЕРЕД ПРИРОДИ
Ірина Семенюк, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.
Червоне
10.
ТВОРИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО ВЧАТЬ ТА ВИХОВУЮТЬ УЧНІВ
Галина
Бондаренко, вчитель початкових класів
Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів"
11.
ПІКЛУВАННЯ ПРО ЗДОРОВ'Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ В НАРОДНІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА В
ТВОРЧОСТІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО
Олена Дмитренко,
вчитель початкових класів загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів с. Вікнина
12.
СУХОМЛИНІСТИКА: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ
Наталія Байда, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Вікнина
13.
ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ СЛОВОМ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Таміла Габар, учитель української мови та літератури навчально-виховного комплексу
"загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний
заклад" с. Тополі
14. ІДЕЇ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ
ПЕДАГОГІКИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Наталія Іщук, вчитель початкових класів Гайворонського навчально-виховного об'єднання
№2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"
15.
ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ СЛОВА, МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Тетяна Самар, вчитель початкових класів Заваллівської загальноосвітньої школи-інтернату
І-ІІІ ступенів
16.
ГРА – ЦЕ ІСКРА, ЯКА ЗАПАЛЮЄ ВОГНИК ДОПИТЛИВОСТІ
Наталія Волощук,
вчитель початкових класів Солгутівської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
СЕКЦІЯ
3.
ВПРОВАДЖЕННЯ В
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ПРИНЦИПІВ
ПЕДАГОГІКИ СУХОМЛИНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯМИ-СЛОВЕСНИКАМИ
1.
СУЧАСНИЙ УРОК СЛОВЕСНОСТІ ЯК ТВІР МИСТЕЦТВА
Оксана Пашко, вчитель української мови та літератури Гайворонського
навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ
ступенів"
2. ВИХОВАННЯ
У ДІТЕЙ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО
Тетяна Шевчук, вчитель зарубіжної літератури Заваллівської загальноосвітньої
школи-інтернату І-ІІІ ступенів
3. ІДЕЇ
В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА – ПАТРІОТА НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Юрій Мацієвський, вчитель фізики Заваллівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів"
4.
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧСНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ УКРАЇНСАЬКОЇ
МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Людмила Горобець, вчитель української мови та літератури Гайворонського
навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів"
5. ВПРОВАДЖЕННЯ
ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Оксана Сирота, вчитель української мови та літератури Соломіївської філії
Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів"
6.
МУДРЕ СЛОВО НАСТАВНИКА
Оксана Поліщук, вчитель української мови та літератури навчально-виховного комплексу
"загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний
заклад" с. Мощене
7. ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ
МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ СЛОВЕСНОЇ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Г. Лебідь, вчитель української мови та літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів с. Бандурове
8. ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА
УРОКАХ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Галина
Блашків, вчитель світової літератури Соломіївської філії
Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів"
СЕКЦІЯ 4.
ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ, ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ "МИСТЕЦТВО", "ТЕХНОЛОГІЇ", "СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО".
1. РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧИТЕЛЯ
ІНФОРМАТИКИ У КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІКИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Марина Лютинська, вчитель інформатики Солгутівської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів
2.
ВИКРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА
СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
Юлія Іщук, вчитель географії Гайворонської філії №1 Гайворонського
навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ
ступенів"
3. ВИКОРИСТАННЯ
ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА УЧНІВ
5 КЛАСІВ
Тетяна Колеснік, вчитель біології, географії та основ здоров'я Гайворонського
навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ
ступенів"
4.
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА
УРОКАХ БІОЛОГІЇ
Ольга Муржак, вчитель біології навчально-виховного комплексу "загальноосвітній
навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" с. Мощене
СЕКЦІЯ 5.
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ
В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА ЗАНЯТТЯХ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
1.
РОЗМОВА ДИТИНИ- СКАРБНИЦЯ ЖИТТЯ
Анастасія Кушпела, вихователь дошкільного
навчального закладу № 3 "Калинка"
2. РОКИ
ДИТИНСТВА – ЦЕ НАСАМПЕРЕД ВИХОВАННЯ СЕРЦЯ
Тетяна Цибак,
вихователь дошкільного навчального закладу № 3
"Калинка"
Немає коментарів:
Дописати коментар