Програма конференції



         Відділ освіти Гайворонської районної державної адміністрації
Методичний кабінет















ПРОГРАМА
РАЙОННОЇ науково-практичної
інтернет-конференції з проблеми

«Досвід Василя Сухомлинського - в дії!»










Гайворон-2018





РОЗПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

2 по 13 квітня 2018 року

НАПРЯМИ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ (СЕКЦІЇ)

1.     Використання ідей Сухомлинського в роботі закладів освіти.

2.     Сухомлиністика  в практиці роботи вчителів початкових класів.

3.     Впровадження в навчальний процес принципів педагогіки Сухомлинського вчителями-словесниками.

4.     Творче використання ідей Василя Сухомлинського на уроках природничо-математичного циклу, освітніх галузей "Мистецтво", "Технології",  "Суспільствознавство".

5.     Використання педагогічних ідей В.О.Сухомлинського на заняттях в дошкільному закладі освіти.


АДРЕСА ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ: методичний кабінет відділу освіти районної державної адміністрації, вул. Гайворонська, 1,  м. Гайворон, 26300.

ПЛАТФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: блог https://suhomlinkonferenc.blogspot.com/

МОВА КОНФЕРЕНЦІЇ: українська.



СЕКЦІЯ 1.
ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ СУХОМЛИНСЬКОГО ВРОБОТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ.

1. 1. ІДЕЇ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У ЗАРУБІЖЖІ
Ольга Іванова, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи             І-ІІІ ступенів с. Хащувате Гайворонського  району Кіровоградської області
2. ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В ПАРКТИЦІ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ С. СОЛГУТОВЕ
Микола Захаренко, директор, Ольга Ліщук, заступник директора з навчально-виховноїроботи, Зінаїда Рябокоровка, вчитель зарубіжної літератури Солгутівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гайворонського району Кіровоградської області
3. ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО У РОБОТІ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
Лілія Замула, керівник методичного об'єднання, вчитель української мови та літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Могильне Гайворонського району Кіровоградської області
4. ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.СУХОМЛИНСЬКОГО В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ШКОЛЯРІВ, вчителі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Казавчин Гайворонського району  Кіровоградської області  
5. ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ПАРКТИЦІ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ    І-ІІІ СТУПЕНІВ СМТ. САЛЬКОВЕ
Ольга Лазуркевич, заступник директора з навчально-виховної роботи Сальківської філії Заваллівського навчально-виховного об'єднання    "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гайворонського району Кіровоградської області
6. ІДЕЇ В.СУХОМЛИНСЬКОГО, А.РЕЗНІКА ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Наталія Цвілюк, бібліотекар Гайворонського навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"
7. ВИКОРИСТАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО
Світлана Мальована, заступник директора з навчальної роботи Заваллівської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
8. ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Вчителі початкових класів Гайворонської філії №2 Гайворонського навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"
9. ДОЛЕНОСНІ РОКИ СПІЛКУВАННЯ З В.О.СУХОМЛИНСЬКИМ
                   Іван Мудрий, методист з профорієнтації міжшкільного навчально-виробничого комбінату
  
СЕКЦІЯ 2.
СУХОМЛИНІСТИКА В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

1. ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ ЧИТАННЯ
Юлія Семенюк,  вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу   "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" с. Берестяги Гайворонського району Кіровоградської області
2. НАВЧАННЯ БЕЗ ТВОРЧОСТІ – ЦЕ МУКА
Валентина Ковальчук, вчитель початкових класів Соломіївської філії Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"  Гайворонського району Кіровоградської області
3.  У ВИХОВАННІ НЕМАЄ ГОЛОВНОГО І ДРУГОРЯДНОГО
Галина Кондратюк,  вчитель початкових класів Соломіївської філії Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"  Гайворонського району Кіровоградської області
4. ЧЕРЕЗ КРАСИВЕ – ДО ЛЮДЯНОГО
Оксана Бондар, вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу   "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" с. Мощене Гайворонського району Кіровоградської області
5. СИСТЕМА ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Тетяна Запорожець, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи   І-ІІІ ступенів смт. Завалля Гайворонського району Кіровоградської області
6. ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Фросина Лехенко, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   с. Могильне   Гайворонського району Кіровоградської області
7.  ОДНЕ ІЗ ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ ШКОЛИ – ВИХОВАТИ ТВОРЧУ ОСОБИСТІСТЬ
Валентина Маслій, вчитель початкових класів Заваллівського навчально-виховного об'єднання   "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
         8. РОЗВИТОК РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ – ОДНА З УСПІШНИХ ПЕРЕДУМОВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
         Тетяна Гойда, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Червоне
         9. УРОКИ МИСЛЕНЯ СЕРЕД ПРИРОДИ
         Ірина Семенюк, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Червоне
         10. ТВОРИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО ВЧАТЬ ТА ВИХОВУЮТЬ УЧНІВ
         Галина Бондаренко, вчитель початкових класів Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"  
         11. ПІКЛУВАННЯ ПРО ЗДОРОВ'Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ В НАРОДНІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА В ТВОРЧОСТІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО
         Олена Дмитренко, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи      І-ІІІ ступенів с. Вікнина
         12. СУХОМЛИНІСТИКА: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ
         Наталія Байда, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи           І-ІІІ ступенів с. Вікнина
         13. ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ СЛОВОМ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
         Таміла Габар, учитель української мови та літератури навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" с. Тополі
14. ІДЕЇ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
         Наталія Іщук, вчитель початкових класів Гайворонського навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"  
         15. ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ СЛОВА, МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
         Тетяна Самар, вчитель початкових класів Заваллівської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
         16. ГРА – ЦЕ ІСКРА, ЯКА ЗАПАЛЮЄ ВОГНИК ДОПИТЛИВОСТІ
         Наталія Волощук, вчитель початкових класів Солгутівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  

СЕКЦІЯ 3.
ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ СУХОМЛИНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯМИ-СЛОВЕСНИКАМИ

1. СУЧАСНИЙ УРОК СЛОВЕСНОСТІ ЯК ТВІР МИСТЕЦТВА
Оксана Пашко, вчитель української мови та літератури Гайворонського навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"
2. ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО
Тетяна Шевчук,  вчитель зарубіжної літератури Заваллівської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
3. ІДЕЇ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА – ПАТРІОТА НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Юрій Мацієвський, вчитель фізики Заваллівського навчально-виховного об'єднання   "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
4. ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧСНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ УКРАЇНСАЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Людмила Горобець, вчитель української мови та літератури Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
5. ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Оксана Сирота, вчитель української мови та літератури Соломіївської філії Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
6. МУДРЕ СЛОВО НАСТАВНИКА
Оксана Поліщук, вчитель української мови та літератури навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" с. Мощене
7. ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ СЛОВЕСНОЇ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Г. Лебідь, вчитель української мови та літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Бандурове
8. ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Галина Блашків, вчитель світової літератури Соломіївської філії Гайворонського навчально-виховного об'єднання №1 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"


СЕКЦІЯ 4.
ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ  ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ, ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ "МИСТЕЦТВО", "ТЕХНОЛОГІЇ", "СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО".


1. РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ У КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІКИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Марина Лютинська,  вчитель інформатики Солгутівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
2. ВИКРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
Юлія Іщук, вчитель географії Гайворонської філії №1 Гайворонського навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"
3. ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА УЧНІВ 5 КЛАСІВ

Тетяна Колесніквчитель біології, географії та основ здоров'я Гайворонського навчально-виховного об'єднання №2 "Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів"
4. ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
Ольга Муржак, вчитель біології навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" с. Мощене

СЕКЦІЯ 5.
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА ЗАНЯТТЯХ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

1. РОЗМОВА ДИТИНИ- СКАРБНИЦЯ ЖИТТЯ
Анастасія Кушпела, вихователь дошкільного навчального закладу № 3 "Калинка"
2. РОКИ ДИТИНСТВА – ЦЕ НАСАМПЕРЕД ВИХОВАННЯ СЕРЦЯ
Тетяна Цибак,  вихователь дошкільного навчального закладу № 3 "Калинка"


Немає коментарів:

Дописати коментар